COVID-19. Ajudes Microsoft

Fent que el TEAMS estigui disponible per a tothom

Teams és part d’Office 365. Si la vostra organització té llicència per a Office 365, ja la teniu. Però hem d’assegurar-nos que tothom hi tingui accés durant aquest temps. A continuació, es mostren algunes maneres senzilles d’aconseguir el TEAMS de seguida. Aquesta es una de les ajudes de Microsoft per al COVID-19

Particulars

Si voleu començar amb TEAMS, us podem posar en marxa de seguida.

  • Si teniu una adreça de correu electrònic de la feina o l’escola, inicieu la sessió mitjançant aquest enllaç que us porte al TEAMS en molt poc temps.
  • Però si utilitzeu una adreça de correu electrònic com Gmail o Outlook, podeu registrar-vos a la versió freemium del TEAMS seguint aquest enllaç.

Professionals IT

Els enllaços d’autoservei anteriors funcionen molt bé per a particulars, però si sou un professional informàtic que vol desenvolupar equips de manera centralitzada, aquí tens el que pots fer utilitzan les ajudes de Microsoft per al COVID-19.

  • Si treballeu per a una empresa que actualment no té llicència per TEAMS, Microsoft ofereix una oferta gratuïta d’Office 365 E1 durant sis mesos. Poseu-vos en contacte amb el vostre representant de vendes de Microsoft per començar.
  • Si treballeu en educació i voleu configurar professors, estudiants i administradors en TEAMS, utilitzeu Office 365 A1. Aquesta versió gratuïta d’Office 365 està disponible per a totes les institucions educatives. Inscriviu-vos seguint aquest enllaç.

Mantenir TEAMS en funcionament

Vostè i el seu equip depenen d’aquestes eines per mantenir-se connectat i treballar. Microsoft té un pla per assegurar que els serveis estiguin en funcionament durant esdeveniments impactants com aquest. El pla de continuïtat empresarial preveu tres tipus d’impactes en els aspectes fonamentals del servei:

  • Sistemes: quan hi ha un augment sobtat en l’ús, com l’augment que es va observar recentment a la Xina.
  • Ubicació: quan hi ha un esdeveniment inesperat que és específic de la ubicació, com un terratrèmol o una tempesta potent. .
  • Persones: quan hi ha un esdeveniment que pot afectar part de l’equip de mantenint del sistema.

Recentment, s’ha provat la continuïtat del servei durant un pic d’ús a la Xina. Des del 31 de gener, s’ha vist un augment del 500 per cent a les reunions, convocatòries i conferències dels equips, i un augment del 200 per cent de l’ús dels equips en dispositius mòbils. Malgrat aquest augment d’ús, el servei ha estat fluït durant tot el brot. El sistema per oferir un servei altament disponible i resistent, centra les qüestions següents:

Disseny actiu / actiu

Això vol dir que sempre hi ha diverses instàncies d’un servei en execució que poden respondre a les peticions dels usuaris i que s’allotgen en centres de dades dispersos geogràficament. Tot el trànsit dels usuaris entra a través del servei de portes frontals de Microsoft i s’encamina automàticament cap a la instància del servei de manera òptima i al voltant de qualsevol fallada del servei per evitar o reduir l’impacte sobre els clients.

Reduir l’abast d’incidents:

Es busca evitar els incidents, en primer lloc, però quan s’esdevenen, s’intenta limitar l’abast de tots els incidents separant les diverses instàncies de cada servei. A més, s’impulsen contínuament millores en el monitoratge mitjançant l’automatització, permetent la detecció i resposta més ràpides d’incidents.

Aïllament de falles:

De la mateixa manera, que els serveis són dissenyats i operats de forma activa / activa i es separen els uns dels altres per evitar que una falla afecti una altra, la base de codi del servei es desenvolupa mitjançant principis de particions similars anomenats aïllament de falles. Les mesures d’aïllament de falles són proteccions incrementals realitzades a la base del codi. Aquestes mesures ajuden a evitar que un problema en una zona caigui en cascada en altres zones d’operació. Podeu llegir més informació sobre com es fa això, juntament amb tots els detalls del pla de continuïtat del servei en aquest document.

FAQs

P. Què passa quan un individu inicia sessió de credencials laborals o escolars?

R. Si l’individu té llicència per a Teams, s’iniciarà en el producte. Si l’individu no té llicència per a Teams, s’iniciarà en el producte i rebrà, automàticament, una llicència gratuïta de Teams que és vàlida fins a gener de 2021. Inclou reunions de vídeo per a fins a 250 participants , esdeveniments en directe fins a 10.000, enregistrament , compartir pantalla, juntament amb el xat i la col·laboració. Detalls informàtics.

P. Què inclou la versió freemium de TEAMS?

R. Aquesta versió us proporciona un xat il·limitat, un grup integrat , una trucada d’àudio o vídeo individual, 10 GB d’emmagatzematge de fitxers de Teams i 2 GB d’emmagatzematge de fitxers personals per usuari. També podeu col·laborar en temps real amb les aplicacions d’Office per a web, com ara Word, Excel, PowerPoint i OneNote. No hi ha data de finalització. Detalls aquí

P. Hi ha un límit d’usuari a la versió freemium?

R. A partir del 10 de març, es publicaran actualitzacions de la versió gratuïta de Teams que augmentaran les restriccions dels límits dels usuaris.

P. Puc programar reunions en la versió freemium?

R. En el futur, serà possible que els usuaris programin reunions. Mentrestant, podeu realitzar reunions i trucades de vídeo improvisades.

P. Com poden accedir els administradors informàtics a Teams per a l’educació?

R. Teams sempre ha estat gratuïts per a estudiants i professionals de l’educació com a part de l’oferta d’Office 365 A1. Accediu-hi aquí.

P. Teniu algun consell per treballar des de casa?

R. Lola Jacobson, una de les redactores de tècniques principals de Microsoft 365, va publicar uns quants consells bàsics la setmana passada. I ahir van actualitzar als docs de Microsoft la guia per als treballadors d’assistencia remota amb Teams.

Font: Ajudes de Microsoft per al COVID-19 Microsoft

Feu un comentari